ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
ТЕХНІЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ПІДТРИМКА
Технічні консультації надаються підприємством з іноземними інвистиціями "B & P,Ltd"...
В разі виникнення технічних проблем з підключенням технічних засобів для роботи з програмою Rosetta Stone, консультації технічних спеціалістів можна отримати...
В разі виникнення технічних проблем з підключенням до програми Rosetta Stone, консультації технічних спеціалістів можна отримати ...
В разі виникнення технічних проблем під час роботи з програмою Rosetta Stone, консультації можна отримати:...
ГАРАЧА ЛІНІЯ
В разі виникнення будь-яких технічних проблем, звертайтесь на гарячу лінію
(067) 249 31 84
ДОДАТКОВО:
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ
Технічні засоби необхідні для роботи з програмою.
Для роботи в програмі потрібно мати:
· будь-який персональний пристрій ( комп’ютер, смартфон, планшет і т.і.), за допомогою якого можна підключитись до Інтернет мережі;
· доступ до Інтернету.
В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів, звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua
Для тих, хто не має необхідних технічних засобів, надається можливість ( безкоштовно) користуватись обладнанням у спеціалізованих тренінгових центрах. Такі тренінгові центри будуть створюватись в містах та регіональних центрах України. Інформація про створення та місця розташування таких центрів буде розміщуватись на відповідній сторінці сайту.
На даний час такий центр (Центр Мов) відкрито в Києві на базі Київського економічного інституту менеджменту за адресою: м. Київ, вул. Смоленська 31-33.
ДОПОМОГА ЩОДО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО ПРОГРАМИ ROSETTA STONE
В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів, звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua
ДОПОМОГА ЩОДО ПЕРЕВІРКИ РОБОТИ ТЕХНІЧНИХ ПРИСТРОЇВ
В разі виникнення технічних проблем з підключення технічних засобів звертайтесь на гарячу лінію (067) 249 31 84 або на languages@bpltd.com.ua